2020: Vásárlói értékelések nélkül nincs profit

Molnár Gábor | 2020-03-20

A látogatóid 95%-a azért nem vásárol tőled, mert nem bíznak a cégedben.

Amerikai kutatók tudományosan bebizonyították, hogy az online vásárlási szokások radikálisan átalakultak az elmúlt 5 évben.

A vevők az online vásárlás előtt kivétel nélkül elolvassák a cégedről írt véleményeket, tapasztalatokat az interneten, majd a következő történik: 

  • Ha jók a tapasztalatok, és elegendő mennyiségű értékelést találnak a a cégedről vagy az általuk online megvásárolni kívánt termékről, akkor ez megerősíti őket a vásárlásban, és a konkurens cégek helyett tőled fognak vásárolni.
  • Ha nincs a cégedről elegendő mennyiségű, minőségű visszajelzés, értékelés az Interneten, akkor a potenciális vásárlóid bizonytalanná válnak, majd egy kattintással bezárják az oldalad, és megkeresik ugyanazt a terméket vagy valami hasonlót máshol, ahol nyoma van a pozitív vásárlói visszajelzéseknek.

Egy 2017-es kutatás során megtudhattuk, hogy a fogyasztók 7 értékelést olvasnak el átlagosan, mielőtt megbíznák az adott vállalatot pénzükkel. Ez hattal több, mint az ezt megelőző évben. Ebből az adatból láthatjuk, hogy a vásárlói visszajelzések fontossága évről évre egyre nagyobb szerepet kap.

Foglaltál már szállást a Booking.com-on anélkül, hogy megnézted volna az értékeléseket?

A mostani példámmal szeretném bebizonyítani Neked, hogy Te is sok esetben a vásárlói visszajelzések alapján döntesz, csak nem tudatosan, vagy nem veszed észre.

A Booking.com nem csak azért a világ legnépszerűbb szállásfoglaló oldala, mert egyszerű használni, hanem azért mert minden egyes foglalás után, megkérdezik a vásárlótól, hogy hogyan érezte magát az adott szálláson.

A rengeteg véleményt publikálják az oldalukon, és ezáltal azok a látogatók, akik a jövőben foglalni szeretnének, láthatják az adott hotellel, vagy szállással kapcsolatos legutóbbi tapasztalatokat.

Te is pont ugyanígy vásárolsz, mivel foglalás előtt, megnézed a szálloda értékelés pontszámát, elolvasol utána pár értékelést, majd ha minden megfelel az elvárásodnak, lefoglalod a szállást.

A Te potenciális vásárlóid, ugyanezt csinálják, amit Te a Booking.com oldalán. 

Megnézik a cégeddel vagy termékeddel kapcsolatos értékeléseket, és azok alapján döntenek arról, hogy nálad vagy a konkurensednél fogják megvenni. Ezért mindenképpen Neked is el kell kezdeni gyűjteni az értékeléseket, és azokat minél több helyen megjeleníteni a potenciális vásárlóidnak.

2020-ban a lehetséges vevők vágyakoznak az első-kézből való tapasztalatok és értékelések olvasása után

Nekem is, neked is és minden olyan cégnek, aki profitábilisan szeretne működni a jövőben, követnie kell az új trendeket.

AZ ÚJ TREND: Valós vásárlói értékelések gyűjtése és publikálása minden lehetséges csatornán

A pozitív vélemények jelentik az utat a jövőbeni fogyasztók bizalmához. 

A vélemények nem csupán a fogyasztói döntésekre vannak befolyással, hanem a vállalat hitelességét is erősítik. Rendelkeznek az erővel, mellyel megnyerhetjük fogyasztóink bizalmát, és ösztönzik őket a vállalattal való érintkezésre. Az ügyfél-interakció pedig nagymértékben javítja vállalatunk profitját.

Építsd fel a vásárlói bizalmat valós Google, Facebook, Tripadvisor vagy Booking értékelésekkel.

A Trustindex.io szoftverének segítségével egyszerűen tudsz akár több száz valós vásárlói véleményt gyűjteni a Facebook, Google, Tripadvisor vagy Booking céges oldaladon.

Ezeket az értékeléseket fejlesztő segítsége nélkül meg tudod jeleníteni a honlapodon, webáruházadban, és be tudod építeni az értékesítési csatornád összes részébe.

Ezáltal a potenciális vásárlók megfelelő mennyiségű értékelést fognak látni a termékedről vagy szolgáltatásodból a honlapodon, és ha jók a visszajelzések, nagyobb valószínűséggel fognak nálad vásárolni mint a konkurenciádnál.

Kezdj el minél hamarabb Te is értékeléseket gyűjteni, és jelenítsd meg a valós vásárlói értékeléseidet honlapodon vagy webáruházadban minél több helyen!

Hozz létre egy ingyenes fiókot! »

Szólj hozzá!

Category: Hírek