Google értékesek: a teljes útmutató, 3 percben

Molnár Gábor | 2021-05-18

Hogyan szerezz akár 100 új Google értékelést 3 perc munkával; Hogyan lehet elrejteni vagy törölni egy negatív értékelést; Hogyan tudod a honlapodon legegyszerűbben megjeleníteni a friss pozitív google értékeléseket; Hogyan automatizálhatod mindezt egyszerűen, technikai / programozói tudás nélkül…

Csináld végig, amit ezen az oldalon olvasol

Több vevőnek fog megjelenni a céged a Google Maps-en

Élvezd a megnövekedett napi bevételt, anélkül, hogy többet költenél reklámra!



nézzük!

1. Hogyan szerezz akár 100 új Google értékelést 3 perc munkával

Kezdjük a legegyszerűbbel:

  • Jobb helyzetést kapsz a keresésekben = nagyobb bizalom irántad
  • Több megjelenést kapsz = több látogató a honlapodon
  • Több látogató + nagyobb bizalom = magasabb napi bevétel!

Hagyományos módszer
új Google értékelések szerzésére

Minden ügyfeledtől kérj manuálisan, szóban, emailben értékelést. Utasítsd a kollégáidat, hogy az ügyfelektől kérjenek értékelést.

🚫

Trustindex módszer
a Google értékelések megválaszolására

Könnyen, 3 perc munkával automatizálod az értékelések kérését, ami mostantól önműködően fog menni. Így folyamatosan gyűlnek a pozitív értékeléseid a Google rendszerében.

Próbáld ki ingyen ide kattintva ✅

4. Lehet elrejteni / törölni Google értékelést?

Erősítsd meg a lelkedet: Google értékelést nem lehet egy kattintással sem törölni, sem elrejteni.

Mi a legjobb módja a negatív értékelések kezelésének?

Az alapszabály, hogy MINDEN ÉRTÉKELÉSRE VÁLSZOLNI KELL! A Google azokat a honlapokat helyezi előrébb, akik reagálnak minden értékelésre, és mindezt gyorsan teszik. A Trustindex azonnal jelzi, ha új értékelést kapsz, és így azonnal tudsz Te is reagálni.

Hogyan reagálj POZITÍV értékelésre?

MINDEN értékelést, még ha csak egy szöveg nélküli 5 csillagos is, SZÖVEGESEN meg kell köszönni. Tehát egy “Köszönjük szépen az értékelést!” mindenképp oda kell írni.

Hogyan reagálj NEGATÍV értékelésre?

Itt egy kulcsfontosságú szabály:

A negatív értékelésre adott választ nem az értékelőnek írjuk, hanem mindazoknak, akik a jövőben el fogják olvasni az értékeléseidet. Aki először keres rá a cégedre, az két fajta értékelést fog megnézni: az 5 és az 1 csillagosokat. Ezért kulcsfontosságú, hogy hogyan reagálsz az 1 csillagos értékelésekre.

A legjobban bevált válasz a szöveg nélküli, 1 csillagos értékelésrekre:

Példa:

“Nagyon sajnáljuk, hogy elégedetlen voltál! Kérlek, írd meg, hogy pontosan mi volt a probléma, akár itt, akár az ügyfélszolgálatunknak (ügyf. szolg. email cím), és ígérem, kijavítjuk a hibát és kompenzálunk a kellemetlen élményért.”

Hogyan válaszolj a szöveges, 1 csillagos értékelésekre?

Ezekre mindig érdemben kell válaszolni. Azoknak a vevőknek, akik először találkoznak veled, és fontolgatják, hogy nálad vásároljanak, döntő szempont lesz, hogy a Téged ért kritikákra hogyan válaszolsz.

A legjobban bevált recept: bocsánatot kérni, vállalni a felelősséget, kijavítani a hibát, és kompenzálni az elégedetlen vevőt.

Példa:

“Nagyon sajnálom, hogy ki volt égve a villanykörte az olvasólámpában! Elnézést kérünk, ezért a hibáért vállaljuk a felelősséget! Azóta azt a háziszabályt hoztuk, hogy egy szoba átadása előtt a takarítónak ellenőriznie kell az összes villanyégőt. Szeretnék kompenzációként felajánlani egy 20%-os bónt a következő nálunk töltött éjszakájára, ezzel kapcsolatban kérjük írjon az ügyfélszolgálatunknak (email), és elnézést kérünk még egyszer a kellemetlenségért!”

Hogyan válaszolj a nyilvánvalóan troll / rosszindulatú 1 csillagos, szöveges értékelésekre?

Ezekre is fontos válaszolni úgy, hogy elültessük az olvasóban a kétséget, hogy ez az értékelés bizony csak egy hamis vád.

Példa:

“Szeretnék érdemben reagálni, de semmi nyoma nincs a rendelésednek a rendszerünkben. Lehetséges, hogy egy másik (hotelben szálltál meg) és véletlenül hozzánk írtad az értékelésedet? Ugyanis nem csak a nevedet nem találjuk, de az általad leírt probléma nálunk nem fordulhat elő. Amíg erre nem válaszolsz, addig kénytelen vagyok azt feltételezni, hogy ez az értékelést egy rosszakarónk koholmánya.

Hagyományos módszer
a Google értékelések megválaszolására

A heti feladatok közé beveszed, hogy Te és az csapattagok mindig figyeljenek oda, hogy az ügyfelektől értékeléseket kell kérni. Ha valaki ír értékelést, azt meg kell keresni a Google rendszerében, képernyőfotót kell készíteni róla, és megkérni a programozót, hogy tegye fel a honlapra.

😭

Trustindex módszer
a Google értékelések megválaszolására

A Trustindex AZONNAL emailt küld neked, ha valaki egy negatív értékelést ír a cégedről. Így nem kell ezeket monitoroznod, hiszen kapsz róla instant értesítést. A Trustindex ezen felül javasol választ is, amit elfogadhatsz vagy átszerkeszthetsz.

Próbáld ki ingyen ide kattintva 😎

4. Hogyan tudod a honlapodon a legegyszerűbben megjeleníteni a Google értékeléseidet

Egy bizonytalan vevőt megerősíthet, ha pozitív Google értékeléseket lát a céged honlapján. “Egy cég írthat magáról, amit akar, de a Google értékelések igazak!”, ezért sok esetben hatásosabbak mint a céged reklámjai.

Ezért gyakori igény, hogy a honlapon megjeleníthessük a Google értékeléseket.

Hogyan tudod feltenni a Google értékeléseket a honlapodra?

Hagyományos módszer
új Google értékelések megjelenítésére

Képernyőfotót készítesz a Google értékelésről, majd várnod kell, amíg a programozó felteszi azokat a honlapodra. Mindezt ismételheted, akárhányszor jön egy új pozitív értékelés.

🚫

Trustindex módszer
a Google értékelések megjelenítésére

Helyezz el egy Trustindex widget-et a honlapodon, amire mostantól automatikusan behúzzuk a pozitív értékeléseket. Így a látogatóid mindig a legfrissebb pozitív Google értékeléseket fogják látni a honlapodon.

Próbáld ki ingyen ide kattintva ✅

5. Hogyan kell automatizálni a Google értékelések gyűjtését, megjelenítését

Egy vállalkozónak ezer fontos dolga van. A Google értékelések szerzése, megjelenítése lehet egy visszatérő, fárasztó, manuális munka – vagy lehet egy 10 perces automatizálási feladat, ami onnan kezdve önműködően gyűjti az új Google értékeléseket, és önműködően meg is jeleníti azokat a cég honlapján.

Hagyományos módszer
új Google értékelések szerzésére és megjelenítésére

A heti feladatok közé beveszed, hogy Te és az csapattagok mindig figyeljenek oda, hogy az ügyfelektől értékeléseket kell kérni. Ha valaki ír értékelést, azt meg kell keresni a Google rendszerében, képernyőfotót kell készíteni róla, és megkérni a programozót, hogy tegye fel a honlapra.

🚫

Trustindex módszer
a Google értékelések szerzésére és megjelenítésére

Helyezz el EGYSZER egy Trustindex widget-et a honlapodon, amire mostantól automatikusan behúzzuk a pozitív értékeléseket. Állítsd be EGYSZER az automatizált értékelést kérést. Majd dőlj hátra: innen kezdve önműködő az értékelések gyűjtése és megjelenítése! Az egyetlen dolgod, hogy néha nézd meg és gyönyörködj benne 🙂

Próbáld ki ingyen ide kattintva ✅

Bizonytalan vagy még? Kérdezz bátran, kollégáink örömmel segítenek >>

Szólj hozzá!

Category: Marketing