Blog

Ajánlat készítése a céges véleményösszesítő oldalra

Gulyás Ádám | 2021-06-03

Mi az az ajánlat? Ez egy reklám felület, amely segítségével egyedi címmel és tartalommal ellátott hivatkozást lehet elhelyezni a céges véleményösszesítő oldalon. A véleményösszesítő oldal betöltését követően közvetlenül a vélemények felett jelenik meg egy figyelemfelkeltő doboz formájában, amelyen belül baloldalt az ajánlat címe és szövegi tartalma olvasható, jobb oldalon pedig egy gomb szerepel, amelyen keresztül […]

Category: Útmutató

Google értékesek: a teljes útmutató, 3 percben

Molnár Gábor | 2021-05-18

Hogyan szerezz akár 100 új Google értékelést 3 perc munkával; Hogyan lehet elrejteni vagy törölni egy negatív értékelést; Hogyan tudod a honlapodon legegyszerűbben megjeleníteni a friss pozitív google értékeléseket; Hogyan automatizálhatod mindezt egyszerűen, technikai / programozói tudás nélkül… Csináld végig, amit ezen az oldalon olvasol Több vevőnek fog megjelenni a céged a Google Maps-en Élvezd […]

Category: Marketing

Google Cégem: Hogyan kerülj fel a Google Maps tetejére és sokszorozd meg a napi forgalmadat

Molnár Gábor | 2021-05-18

Hogyan regisztráld ingyenesen a cégedet a Google Cégem-ben? Mitől függ ELSŐSORBAN, hogy hanyadik leszel a keresések közt a Google Maps-ben? Hogy hányszoros napi forgalmat kap az, aki az első a találatok közt 🙀?! Egyéb trükkök a Google jobb kihasználására a honlapod eredményeinek növeléséhez.   Csináld végig, amit ezen az oldalon olvasol Több vevőnek fog megjelenni […]

Category: Marketing

Vélemény spamnek jelölése vagy elrejtése

Tom | 2021-05-13

Előfordulhat, hogy nem kívánt vélemények (szemét, kéretlen hirdetés, stb.) jelennek meg a gyűjteményünkben, ezáltal akár a widgetekben is. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha a vélemény szemét, vagy hirdetésÁltalában a vélemény forrásánál, szinten minden platformon van lehetőség jelenteni (Report) vagy spamnek jelölni a véleményt. Ezt előbb-utóbb ellenőrzik és elbírálják. Ha valóban nem helyén való tartalomnak ítélik […]

Category: Útmutató

Widget beillesztési útmutató – UNAS webshopba

Tom | 2021-05-03

Az admin.trustindex.io-n készített weboldal widgetek mentése után a rendszer mutat egy beillesztendő kódot. (Valahogy így fog kinézni: <script src=”…”></script>) Szóval a kérdés, hogy ezt a kódot miként tudja elhelyezni az UNAS webhsopjába. Több megoldás is létezik! Az unas webshop adminba történő bejelentkezés után az alábbi menüpontokat ajánljuk: Beállítás >> Kinézet/Arculat >> Script beszúrás úszó (floating) […]

Category: Trustindex Segítség

Hogyan szerezz Google értékeléseket?

Csiga Viktória | 2021-01-26

Ha arról álmodsz, hogy kiépítsd saját online márkaismertséged és növeld eladásaid, nagy hasznodra válhat ha megtanulod, hogyan szerezz Google értékeléseket a keresőmotor népszerűsége végett. Fogyasztói értékelések alapján vett statisztikák azt mutatják, hogy a Google az első számú értékelő platform, mely megelőzi a Facebook-ot, Tripadvisor-t és egyéb társait. Hogy egy kicsit számszerűsítsük a keresőmotor népszerűségét: A […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan töröld a Facebook értékeléseid?

Csiga Viktória | 2021-01-18

A Facebook egy csodás közösségi média eszköz, mely kezdetekben csak kapcsolattartásra volt használatos, mára már viszont fontos hírek és vicces meme-ek megosztó helyévé nőtte ki magát. Ezek mellett azonban nagy segítségére lehet a Facebook céged számára is, mivel felhasználhatod a jelenlegi vásárlóiddal való kapcsolattartásra és az új, potenciális vevőkkel való kapcsolat kialakítására. Nemcsak izgalmas lehetőségeket […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan válaszolj a Google értékeléseidre?

Csiga Viktória | 2021-01-04

A Google értékelések fontossága A Google a világ elsőszámú keresője, emellett pedig az egyik leggyorsabban fejlődő weboldal cégek értékelésére a vásárlóik által. Kutatások kimutatták, hogy: A legtöbbet választott értékelő oldal a Google, mivel a fogyasztók 64%-a állítja, hogy előbb felkeresi az adott cég Google értékeléseit mielőtt vásárolna tőlük. A fogyasztók 21%-a egyetért abban, hogy a […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan használd a Facebook értékelés widgeted?

Csiga Viktória | 2020-12-28

Remekül bemutathatod, hogy vásárlóid mit is gondolnak cégedről a közösségi médián, azáltal hogy felhasználod céged Facebook oldaláról a kapott értékeléseidet és ajánlásaidat. Egy Facebook értékelés widget segítségével Te is erőteljes közösségi bizonyítékként használhatod fel ezeket az értékeléseket és megjelenítheted őket a weboldaladon. Egy ilyen widget emellett sok féle módon segítségedre lehet, mint például: Egy pozitív […]

Category: Facebook, Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan használd a Google értékelés widgeteket?

Csiga Viktória | 2020-12-12

Google értékelés widgetek segítségével egyszerűen beágyazhatod a saját weboldaladra az online visszajelzéseidet Google-ről. Ennek használata az egyik legnépszerűbb alapvető marketing technika. Hosszútávon a widgetek segítenek: Fejleszteni a kereső teljesítményed: A keresőben nagyobb láthatóságra tehetsz szert és növelheted a forgalmad, ha teljes mértékben kihasználod az értékeléseidet. Növeli a konverziód: Ha a keresésben megjelennek az értékeléseid, a […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség