Ha arról álmodsz, hogy kiépítsd saját online márkaismertséged és növeld eladásaid, nagy hasznodra válhat ha megtanulod, hogyan szerezz Google értékeléseket a keresőmotor népszerűsége végett. Fogyasztói értékelések alapján vett statisztikák azt mutatják, hogy a Google az első számú értékelő platform, mely megelőzi a Facebook-ot, Tripadvisor-t és egyéb társait. Hogy egy kicsit számszerűsítsük a keresőmotor népszerűségét: A […]
Blog
Hogyan töröld a Facebook értékeléseid?
A Facebook egy csodás közösségi média eszköz, mely kezdetekben csak kapcsolattartásra volt használatos, mára már viszont fontos hírek és vicces meme-ek megosztó helyévé nőtte ki magát. Ezek mellett azonban nagy segítségére lehet a Facebook céged számára is, mivel felhasználhatod a jelenlegi vásárlóiddal való kapcsolattartásra és az új, potenciális vevőkkel való kapcsolat kialakítására. Nemcsak izgalmas lehetőségeket […]
Hogyan válaszolj a Google értékeléseidre?
A Google értékelések fontossága A Google a világ elsőszámú keresője, emellett pedig az egyik leggyorsabban fejlődő weboldal cégek értékelésére a vásárlóik által. Kutatások kimutatták, hogy: A legtöbbet választott értékelő oldal a Google, mivel a fogyasztók 64%-a állítja, hogy előbb felkeresi az adott cég Google értékeléseit mielőtt vásárolna tőlük. A fogyasztók 21%-a egyetért abban, hogy a […]
Hogyan használd a Facebook értékelés widgeted?
Remekül bemutathatod, hogy vásárlóid mit is gondolnak cégedről a közösségi médián, azáltal hogy felhasználod céged Facebook oldaláról a kapott értékeléseidet és ajánlásaidat. Egy Facebook értékelés widget segítségével Te is erőteljes közösségi bizonyítékként használhatod fel ezeket az értékeléseket és megjelenítheted őket a weboldaladon. Egy ilyen widget emellett sok féle módon segítségedre lehet, mint például: Egy pozitív […]
Hogyan használd a Google értékelés widgeteket?
Google értékelés widgetek segítségével egyszerűen beágyazhatod a saját weboldaladra az online visszajelzéseidet Google-ről. Ennek használata az egyik legnépszerűbb alapvető marketing technika. Hosszútávon a widgetek segítenek: Fejleszteni a kereső teljesítményed: A keresőben nagyobb láthatóságra tehetsz szert és növelheted a forgalmad, ha teljes mértékben kihasználod az értékeléseidet. Növeli a konverziód: Ha a keresésben megjelennek az értékeléseid, a […]
Hogyan válaszoljuk meg az értékeléseket?
Miért is olyan fontos, hogy megválaszoljuk az értékeléseinket? Gondoljunk bele: a fogyasztók 94%-a elbizonytalanodott, miután rossz véleményeket olvasott egy adott cégről a fogyasztók 53%-a elvárja, hogy egy cég negatív vélemény beérkezése után egy héten belül választ adjon arra 63% állítja, hogy soha nem kaptak választ negatív élményeik hangoztatására 45% szerint pedig sokkal hajlamosabbak meglátogatni olyan […]
Az új Trustindex Setup Guide használata
A Trustindex-nél arra törekszünk, hogy új ügyfeleink minél gyorsabban és egyszerűbben el tudják kezdeni használni a szoftverünket. Egy egyszerű regisztrációt követően máris a megújult setup guide köszönti az új felhasználókat. Amennyiben a regisztrációtól számított 3 napon belül összekapcsolja weboldalát a Trustindex-szel, 30% kedvezményben részesül előfizetéséből! Az összekapcsolás csupán 3 lépésből áll, mindössze 5 perc alatt elvégezhető. […]
Hogyan jelenítsd meg kizárólag a 4 és 5 csillagos értékeléseidet? Trustindex szűrők használata
Az online értékelések nagy szerepet töltenek be a fogyasztói döntések terén. Mielőtt a potenciális vásárlók meglátogatják személyesen az adott üzletet vagy megvásárolják az adott terméket online, mindenek előtt értékelések és vélemények után kutatnak olyan platformokról, mint a Google, Yelp, Facebook, stb. A cégek, akik használnak widgeteket a különböző értékelések megjelenítéséhez, 90%-a használ szűrést, hogy kizárólag a […]
Mi az a domain és hogyan használjam?
Mi az a domain? A domainek segítségével lehet elkülöníteni a vélemények “tárgyát”, egy domain alá vannak besorolva a vélemény cimkék, egy domainen belül számítódnak a statisztikák, stb. Tehát teljesen elkülönülnek az adatok benne, gyakorlatilag különböző regisztrációs fiókokról beszélünk. A különbség csak annyi, hogy ezeket ugyanazzal a felhasználóval tudjuk használni. Egy domain alá kapcsoljam az összes […]
Probléma megoldás: vélemény gyűjtés
A folyamat Az e-mailes véleménygyűjtés az alábbi folyamatot takarja: e-mail címlistát építünk, címeket gyűjtünk a címlista tagjainak küldünk egy levelet, melynek elsődleges célja, hogy valamely platformra véleményt kérjük. esetlegesen emlékeztetjük a vásárlót, hogy még nem véleményezett Ötletek finomhangolásra Az elégedett vevőket kérjük fel vélemény írásra. Így garantált a jó vélemények érkezése. Honnan tudjuk, hogy ki […]