Vélemény spamnek jelölése vagy elrejtése

Tom | 2021-05-13

Előfordulhat, hogy nem kívánt vélemények (szemét, kéretlen hirdetés, stb.) jelennek meg a gyűjteményünkben, ezáltal akár a widgetekben is. Mit lehet ilyenkor tenni?

  1. Ha a vélemény szemét, vagy hirdetés
    Általában a vélemény forrásánál, szinten minden platformon van lehetőség jelenteni (Report) vagy spamnek jelölni a véleményt. Ezt előbb-utóbb ellenőrzik és elbírálják. Ha valóban nem helyén való tartalomnak ítélik meg, akkor eltávolítják a véleményt. Ez sajnos elég sok időbe is telhet, tekintve, hogy nem mindegyik platformon van erre a feladatra kapacitás elkülönítve (még). Ezek után a Trustindex-ből is eltűnik majd a vélemény.

    Ezt az folyamatot felgyorsítva, párhuzamosan a Trustindexen is lehet spamnek jelölni a véleményt. (https://admin.trustindex.io/review) Ezt mi szintén elbíráljuk 1 napon belül és valós indok esetén a sérelmezett vélemény:
    • eltűntetjük a widgetekből. Még akkor is, ha az esetlege szűrők, kijelölések megengednék a megjelenítést
    • a céges vélemény összesítő oldalon pedig jelöljük, hogy a vélemény spam.
    • a forrás platformon is jelentésre kerül, általunk is. (Ezzel sürgetve az ottani elbírálást is)
  2. Ha a vélemény egyszerűen csak nem szalonképes
    Ha a vélemény valós, azonban valamilyen oknál fogva mégsem akarjuk azt az oldalunkon publikálni (pl trágár kifejezések vannak benne), akkor azt az “elrejt” funkciót használjuk a véleményre. Ekkor:
    • a widgetekből eltűnik a vélemény
    • a véleményösszesítő oldalon és a platformon (ahonnan a vélemény származik) semmi nem változik.

Megjegyzés:

  • Ha a spam jelölést nem fogadtuk el, utána nem lehet újra jelölni a véleményt. Ha mégis úgy gondolja, hogy rossz döntés volt, akkor a support csatornán tudja ezt jelezni. (Vélemény beazonosításával és indok leírásával)
  • A spam jelölést az elbírálásig vissza lehet vonni.
  • Az elrejt funkciót bármikor lehet használni és vissza is lehet vonni.

Szólj hozzá!

Category: Útmutató