Kávézóm van, címlistám nincs. Hogyan gyűjtsünk véleményeket?

Author: Tom

Itt (mint sok máshol) kreatívnak kell lenni. Hiszen, ha nincs címlista, nincs automatikus ügyfél értesítés sem. (Mik ezek? Pl.: webshopnál megrendelés értesítők hírekről SMS üzenetek mobil értesítők stb ) Szóval ez esetben nem is tudjuk használni a Trustindex automatikus véleménykérő funkcióját (https://admin.trustindex.io/review_invite). Mit lehet tenni? Pár példa: A vendégek számára fel lehet ajánlani valamiféle ajándékot. […]

Category: Marketing

5 lépéses útmutató: Az online vásárlói bizalom megszerzéséhez

Author: Molnár Gábor

Ebben a cikkben szeretném Neked bemutatni egy teljesen új értékelés management szoftver, a www.trustindex.io használatát. A szoftver segítségével egyszerűen és gyorsan fogsz tudni valós vásárlói véleményeket gyűjteni, majd az összegyűjtött véleményeket meg tudod jeleníteni a honlapodon vagy webáruházadban fejlesztő segítsége nélkül. Ennek következtében pedig növekedni fog a vásárlói bizalom a terméked vagy szolgáltatás iránt, és […]

Category: Marketing

Egy gyors tipp, amivel csökkentheted webáruházadban a kosárelhagyások számát!

Author: Molnár Gábor

CSAK WEBÁRUHÁZAKNAK! Egy gyors tipp, amivel csökkentheted webáruházadban a kosárelhagyások számát, és ezzel éves szinten akár több millió forint extra bevételre tehetsz szert! Molnár Gábor vagyok 35 éves marketing szakértő és már több mint 10 éve foglalkozok termékek vagy szolgáltatások értékesítésének optimalizálásával. Az elmúlt hónapban a www.dorko.hu cipőwebáruházzal sikerült kikísérleteznünk egy hihetetlenül egyszerű, és minden […]

Category: Marketing

Hogyan növelheted a látogatóid bizalmát vásárlói értékelésekkel?

Author: Molnár Gábor

Miért olyan fontosak a hiteles ügyfélértékelések? A vásárlói bizalom kialakulásában óriási szerepe van az adott témában jártas ismerőseink és a szakmai véleményformálók szavának, tehát a számunkra hiteles embereknek. Ha utánakeresel, akkor rengeteg tanulmányt és reprezentatív felmérés eredményét fogod találni az interneten publikálva, amely közvetlenül vagy érintőlegesen foglalkozik ezzel a témával. A McKinsey tanulmánya egyértelműen rámutat, […]

Category: Marketing