Új funkcióval bővül a Trustindex kínálata: Képek készítése! Mi ez? A Kép készítés segítségével most figyelemfelkeltő képpé szerkesztheted legjobb értékeléseidet – az elkészítés során teljesen személyre szabhatod a kiválasztott értékelést releváns háttérképpel, kiemeléssel, szövegszínnel, és tájolással. Miért jó ez? A képszerkesztőben elkészített tartalmat bárhol közzéteheted, hogy meglévő és potenciális vásárlóid is láthassák a legragyogóbb visszajelzéseid […]
Kategória: Hírek
Google Cégem Útmutató: Hogyan szerezz több vásárlót?
A Google Cégem az egyik legnagyszerűbb eszköz vállalkozásod számára, mellyel kezelheted cégedet és növelheted az online hírneved. Enélkül elég nehéz népszerűsítened szolgáltatásaid/termékeid online. Mi a Google Cégem? A Google Cégem egy olyan eszköz, mely fellendítheti a vállalkozásod online jelenlétét és láthatóságát. Ha szeretnéd, hogy a céged minél könnyebben megtalálható legyen, akkor az a legjobb ha […]
Hogyan szerezz Google értékeléseket?
Ha arról álmodsz, hogy kiépítsd saját online márkaismertséged és növeld eladásaid, nagy hasznodra válhat ha megtanulod, hogyan szerezz Google értékeléseket a keresőmotor népszerűsége végett. Fogyasztói értékelések alapján vett statisztikák azt mutatják, hogy a Google az első számú értékelő platform, mely megelőzi a Facebook-ot, Tripadvisor-t és egyéb társait. Hogy egy kicsit számszerűsítsük a keresőmotor népszerűségét: A […]
Hogyan töröld a Facebook értékeléseid?
A Facebook egy csodás közösségi média eszköz, mely kezdetekben csak kapcsolattartásra volt használatos, mára már viszont fontos hírek és vicces meme-ek megosztó helyévé nőtte ki magát. Ezek mellett azonban nagy segítségére lehet a Facebook céged számára is, mivel felhasználhatod a jelenlegi vásárlóiddal való kapcsolattartásra és az új, potenciális vevőkkel való kapcsolat kialakítására. Nemcsak izgalmas lehetőségeket […]
Hogyan válaszolj a Google értékeléseidre?
A Google értékelések fontossága A Google a világ elsőszámú keresője, emellett pedig az egyik leggyorsabban fejlődő weboldal cégek értékelésére a vásárlóik által. Kutatások kimutatták, hogy: A legtöbbet választott értékelő oldal a Google, mivel a fogyasztók 64%-a állítja, hogy előbb felkeresi az adott cég Google értékeléseit mielőtt vásárolna tőlük. A fogyasztók 21%-a egyetért abban, hogy a […]
Hogyan használd a Facebook értékelés widgeted?
Remekül bemutathatod, hogy vásárlóid mit is gondolnak cégedről a közösségi médián, azáltal hogy felhasználod céged Facebook oldaláról a kapott értékeléseidet és ajánlásaidat. Egy Facebook értékelés widget segítségével Te is erőteljes közösségi bizonyítékként használhatod fel ezeket az értékeléseket és megjelenítheted őket a weboldaladon. Egy ilyen widget emellett sok féle módon segítségedre lehet, mint például: Egy pozitív […]
Hogyan használd a Google értékelés widgeteket?
Google értékelés widgetek segítségével egyszerűen beágyazhatod a saját weboldaladra az online visszajelzéseidet Google-ről. Ennek használata az egyik legnépszerűbb alapvető marketing technika. Hosszútávon a widgetek segítenek: Fejleszteni a kereső teljesítményed: A keresőben nagyobb láthatóságra tehetsz szert és növelheted a forgalmad, ha teljes mértékben kihasználod az értékeléseidet. Növeli a konverziód: Ha a keresésben megjelennek az értékeléseid, a […]
Hogyan válaszoljuk meg az értékeléseket?
Miért is olyan fontos, hogy megválaszoljuk az értékeléseinket? Gondoljunk bele: a fogyasztók 94%-a elbizonytalanodott, miután rossz véleményeket olvasott egy adott cégről a fogyasztók 53%-a elvárja, hogy egy cég negatív vélemény beérkezése után egy héten belül választ adjon arra 63% állítja, hogy soha nem kaptak választ negatív élményeik hangoztatására 45% szerint pedig sokkal hajlamosabbak meglátogatni olyan […]
Cégvezetőknek: Hogyan maradj talpon, és kezdd újra a koronavírus válság után!
A koronavírus válság még csak most kezdődik nálunk. Az Európai vezetők Kínával ellentétesen nem egységesen lépnek fel a vírus elleni harcban, és ezzel óriási gazdasági kockázatnak teszik ki az egész Európai Uniót. Kína legjobban fertőzött részén, Wuhanban 2 hónap alatt sikerült megállítani a vírus terjedését lakhelyelhagyási tilalom bevezetésével, de a gazdasági károk így is óriásiak. […]
2020: Vásárlói értékelések nélkül nincs profit
A látogatóid 95%-a azért nem vásárol tőled, mert nem bíznak a cégedben. Amerikai kutatók tudományosan bebizonyították, hogy az online vásárlási szokások radikálisan átalakultak az elmúlt 5 évben. A vevők az online vásárlás előtt kivétel nélkül elolvassák a cégedről írt véleményeket, tapasztalatokat az interneten, majd a következő történik: Ha jók a tapasztalatok, és elegendő mennyiségű értékelést […]