Új funkció: Képszerkesztés

Csiga Viktória | 2021-07-27

Új funkcióval bővül a Trustindex kínálata: Képek készítése! Mi ez? A Kép készítés segítségével most figyelemfelkeltő képpé szerkesztheti legjobb értékeléseit – az elkészítés során teljesen személyre szabhatja a kiválasztott értékelést releváns háttérképpel, kiemeléssel, szövegszínnel, és tájolással. Miért jó ez? A képszerkesztőben elkészített tartalmat bárhol közzéteheti, hogy meglévő és potenciális vásárlói is láthassák a legragyogóbb visszajelzéseit […]

Category: Hírek, Trustindex Help

Google Cégem Útmutató: Hogyan szerezz több vásárlót?

Csiga Viktória | 2021-07-21

A Google Cégem az egyik legnagyszerűbb eszköz vállalkozásod számára, mellyel kezelheted cégedet és növelheted az online hírneved. Enélkül elég nehéz népszerűsítened szolgáltatásaid/termékeid online. Mi a Google Cégem? A Google Cégem egy olyan eszköz, mely fellendítheti a vállalkozásod online jelenlétét és láthatóságát. Ha szeretnéd, hogy a céged minél könnyebben megtalálható legyen, akkor az a legjobb ha […]

Category: Hírek, Útmutató

Hogyan szerezz Google értékeléseket?

Csiga Viktória | 2021-01-26

Ha arról álmodsz, hogy kiépítsd saját online márkaismertséged és növeld eladásaid, nagy hasznodra válhat ha megtanulod, hogyan szerezz Google értékeléseket a keresőmotor népszerűsége végett. Fogyasztói értékelések alapján vett statisztikák azt mutatják, hogy a Google az első számú értékelő platform, mely megelőzi a Facebook-ot, Tripadvisor-t és egyéb társait. Hogy egy kicsit számszerűsítsük a keresőmotor népszerűségét: A […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan töröld a Facebook értékeléseid?

Csiga Viktória | 2021-01-18

A Facebook egy csodás közösségi média eszköz, mely kezdetekben csak kapcsolattartásra volt használatos, mára már viszont fontos hírek és vicces meme-ek megosztó helyévé nőtte ki magát. Ezek mellett azonban nagy segítségére lehet a Facebook céged számára is, mivel felhasználhatod a jelenlegi vásárlóiddal való kapcsolattartásra és az új, potenciális vevőkkel való kapcsolat kialakítására. Nemcsak izgalmas lehetőségeket […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan válaszolj a Google értékeléseidre?

Csiga Viktória | 2021-01-04

A Google értékelések fontossága A Google a világ elsőszámú keresője, emellett pedig az egyik leggyorsabban fejlődő weboldal cégek értékelésére a vásárlóik által. Kutatások kimutatták, hogy: A legtöbbet választott értékelő oldal a Google, mivel a fogyasztók 64%-a állítja, hogy előbb felkeresi az adott cég Google értékeléseit mielőtt vásárolna tőlük. A fogyasztók 21%-a egyetért abban, hogy a […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan használd a Facebook értékelés widgeted?

Csiga Viktória | 2020-12-28

Remekül bemutathatod, hogy vásárlóid mit is gondolnak cégedről a közösségi médián, azáltal hogy felhasználod céged Facebook oldaláról a kapott értékeléseidet és ajánlásaidat. Egy Facebook értékelés widget segítségével Te is erőteljes közösségi bizonyítékként használhatod fel ezeket az értékeléseket és megjelenítheted őket a weboldaladon. Egy ilyen widget emellett sok féle módon segítségedre lehet, mint például: Egy pozitív […]

Category: Facebook, Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan használd a Google értékelés widgeteket?

Csiga Viktória | 2020-12-12

Google értékelés widgetek segítségével egyszerűen beágyazhatod a saját weboldaladra az online visszajelzéseidet Google-ről. Ennek használata az egyik legnépszerűbb alapvető marketing technika. Hosszútávon a widgetek segítenek: Fejleszteni a kereső teljesítményed: A keresőben nagyobb láthatóságra tehetsz szert és növelheted a forgalmad, ha teljes mértékben kihasználod az értékeléseidet. Növeli a konverziód: Ha a keresésben megjelennek az értékeléseid, a […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan válaszoljuk meg az értékeléseket?

Csiga Viktória | 2020-11-19

Miért is olyan fontos, hogy megválaszoljuk az értékeléseinket? Gondoljunk bele:  a fogyasztók 94%-a elbizonytalanodott, miután rossz véleményeket olvasott egy adott cégről  a fogyasztók 53%-a elvárja, hogy egy cég negatív vélemény beérkezése után egy héten belül választ adjon arra  63% állítja, hogy soha nem kaptak választ negatív élményeik hangoztatására  45% szerint pedig sokkal hajlamosabbak meglátogatni olyan […]

Category: Hírek

Cégvezetőknek: Hogyan maradj talpon, és kezdd újra a koronavírus válság után!

Molnár Gábor | 2020-03-22

A koronavírus válság még csak most kezdődik nálunk.  Az Európai vezetők Kínával ellentétesen nem egységesen lépnek fel a vírus elleni harcban, és ezzel óriási gazdasági kockázatnak teszik ki az egész Európai Uniót. Kína legjobban fertőzött részén, Wuhanban 2 hónap alatt sikerült megállítani a vírus terjedését lakhelyelhagyási tilalom bevezetésével, de a gazdasági károk így is óriásiak. […]

Category: Hírek

2020: Vásárlói értékelések nélkül nincs profit

Molnár Gábor | 2020-03-20

A látogatóid 95%-a azért nem vásárol tőled, mert nem bíznak a cégedben. Amerikai kutatók tudományosan bebizonyították, hogy az online vásárlási szokások radikálisan átalakultak az elmúlt 5 évben. A vevők az online vásárlás előtt kivétel nélkül elolvassák a cégedről írt véleményeket, tapasztalatokat az interneten, majd a következő történik:  Ha jók a tapasztalatok, és elegendő mennyiségű értékelést […]

Category: Hírek