Hogyan használd a Facebook értékelés widgeted?

Author: Csiga Viktória

Remekül bemutathatod, hogy vásárlóid mit is gondolnak cégedről a közösségi médián, azáltal hogy felhasználod céged Facebook oldaláról a kapott értékeléseidet és ajánlásaidat.

Egy Facebook értékelés widget segítségével Te is erőteljes közösségi bizonyítékként használhatod fel ezeket az értékeléseket és megjelenítheted őket a weboldaladon.

Egy ilyen widget emellett sok féle módon segítségedre lehet, mint például:

  • Egy pozitív márkajelenlét felépítése: vásárlóid által hagyott, nagy mennyiségű pozitív ajánlással és 5-csillagos értékelésekkel teli közösségi médiád remek fényben tünteti fel cégedet és növeli eladásaidat.
  • Fogyasztói bizalom kialakulása: A Facebook az egyik legkeresettebb oldal, melyet a fogyasztók felkeresnek, mielőtt vásárolnának. Facebook értékelésekkel és ajánlásokkal rendelkezni a weboldaladon erősíti a márka hitelességedet, elősegíti a vásárlói bizalom kialakulását és optimalizálja a konverziód.
  • Alacsonyabb költségek: értékelések hozzáadásával csökkentheted költségeidet az AdWords kampányaidban.

Hogyan használd a Facebook értékelés widgeteket a weboldaladon?

Választhatod azt az utat is, hogy szimplán kimásolod az értékeléseid szövegét Facebook-ról, és beilleszted weboldaladba… Azonban ez rengeteg erőfeszítéssel jár, folyamatos fenntartást igényel minden alkalommal, mikor új visszajelzést kapsz, nem is beszélve arról, hogy nem fogsz teljesen megbízhatónak tűnni így, hiszen bárki írhat bármit a saját weboldalára.

Szerencsére nálunk számos kinézetű és stílusú widget opciót találhatsz Facebook értékeléseid beágyazására.

A Trustindex segítségével egyszerűen kezelheted és jelenítheted meg értékeléseidet Facebook-ról is többek között, de összesen még 23 más platformról is meghívhatod azokat.

A Facebook widgeted percek alatt elkészítheted, majd beágyazhatod saját weblapodban – semmiféle fejlesztői tudást nem igényel a folyamat. Tetszés szerint összeállíthatod az ízlésednek megfelelő widgetet, szűrheted csak a 4-5 csillagos értékeléseket, és még az animációt is kedvedre változtathatod meg.

Ha akció közben szeretnéd látni widget konfigurátorunkat, kattints ide és iratkozz fel a Trustindex ingyenes kipróbálásához!>>

Facebook értékelések a WordPress oldaladhoz

Amennyiben a weboldalad WordPress segítségével készítetted, egyszerű módon rákereshetsz widget megjelenítő pluginokra a keresésben. A legtöbb plugin ingyenes, illetve biztosítanak lehetőséget előfizetésre a prémium funkciókért. Ezek az ingyenes lehetőségek azonban sokszor limitációkkal járnak, mint például csak előre meghatározott számú értékelést és ajánlást jeleníthetnek meg csak, illetve nem garantált a technikai segítség esetleges hibák, bug-ok esetében.

Megvan a widget a Facebook értékeléseimnek. Hogyan tovább?

Miután megtaláltad és installáltad a cégednek legmegfelelőbb widgetet, mely segítségével megjelenítheted a Facebook-os értékeléseid és ajánlásaid, további lépéseket tehetsz az erőfeszítéseid eredményének maximalizálása érdekében. Itt van néhány hasznos tipp:

Válaszold meg az értékeléseid és ajánlásaid

Mutasd meg vásárlóid felé, hogy Téged érdekel a visszajelzésük. A Facebook oldalad Vélemények fül alatt egyesével megválaszolhatod az összes értékelésedet.

Kattints ide, ha részletesebb tippeket szeretnél kapni a vásárlói vélemények megválaszolásával kapcsolatban!>>

Foglalkozz céged Facebook tartalmaival

Építsd vállalkozásod Facebook oldalát azáltal, hogy rendszeresen posztolsz újdonságokat, híreket, különleges ajánlatokat, képeket, videókat, linkeket, stb. Emellett megmutathatod, hogy örömmel foglalkozol vásárlóiddal, ha reagálsz lájkkal, kommentekkel, illetve válaszolsz a fogyasztók által végzett aktivitásra a Facebook oldaladon.

Oszd meg a legjobb értékeléseid közösségi oldalaidon

Ne állj meg csupán annál, hogy a saját weboldaladra teszed ki az értékeléseket.

Egy értékelés szavatossága sokkal hosszabb, mint egy tipikus Facebook poszt. Mivel a vélemények egyfajta felhasználó által generált tartalomnak számítanak, sokkal erőteljesebbek és tovább is relevánsak, mint a promóciós márka tartalmak és reklámok.

Ha megosztod közösségi médiádon a legjobb visszajelzéseidet, kiszoríthatod az esetleges negatív zajt, értékeléseket.

Használd ki a Facebook értékelések és ajánlások erejét

A legtöbb vállalkozás (jogosan) úgy közelíti meg az értékeléseket, mint értékes fogyasztói visszajelzések forrása – ám emellett erőteljes közösségi bizonyítékként is szolgálnak.

Azáltal, hogy saját weboldaladon jeleníted meg céged Facebook értékeléseit, javíthatod márkád hírnevét, növelheted a konverziód és megnyerheted jövőbeli vásárlóid bizalmát.

Kezdd el értékeléseid kezelését még ma!>>

Szólj hozzá!

Category: Facebook, Hírek, Trustindex Segítség