Hogyan használd a Google értékelés widgeteket?

Csiga Viktória | 2020-12-12

Google értékelés widgetek segítségével egyszerűen beágyazhatod a saját weboldaladra az online visszajelzéseidet Google-ről.

Ennek használata az egyik legnépszerűbb alapvető marketing technika. Hosszútávon a widgetek segítenek:

  • Fejleszteni a kereső teljesítményed: A keresőben nagyobb láthatóságra tehetsz szert és növelheted a forgalmad, ha teljes mértékben kihasználod az értékeléseidet.
  • Növeli a konverziód: Ha a keresésben megjelennek az értékeléseid, a forgalmad bizonyítottan növelheted akár 17%-kal is.
  • Erőteljes közösségi bizonyíték: a fogyasztók 94%-a hagyatkozik az online értékelésekre, amikor vállalkozásodat fontolgatják
  • Alacsonyabb költségek: értékelések hozzáadásával csökkentheted költségeidet az AdWords kampányaidban.

Miért használj Google értékelés widgetet?

Az online vélemények hatalmas potenciállal rendelkeznek arra, hogy hatással legyenek a vásárlói döntésekre, és a Google vélemények kifejezetten befolyásosak.

A Google ma a legnagyobb értékelő oldal.

A fogyasztók körülbelül  64%-a azt mondja, hogy mielőtt  meglátogatná azt ténylegesen, előbb felkeresi egy vállalkozás Google értékeléseit. Ez a mennyiség több, mint bármely másik online értékelő oldalé.

Egy Google értékelés widget segítségével Te is növelheted céged online jelenlétét, és felhasználhatod jelenlegi vásárlóid tapasztalatait jövőbeni vásárlóid megszerzésére.

Hogyan jelenítsd meg weboldaladon a Google értékeléseidet?

Ha csak kimásolod és beilleszted a vásárlóid online véleményét a saját weboldaladra nem biztos, hogy teljesen megbízhatónak fogsz tűnni.  Ellenben, hogy ha beágyazod értékeléseid közvetlenül a céged Google oldaláról, a siker szinte garantált. A csak kimásolt értékelések emellett csökkentik a vélemények hihetőségét, különösen, ha nem egy külső értékelés forrásból / platformról jönnek.

Szerencsére nálunk számos kinézetű és stílusú widget opciót találhatsz a Google értékeléseid beágyazására.

A Trustindex segítségével egyszerűen kezelheted és jelenítheted meg értékeléseidet Google-ről is többek között, de összesen még 20 más platformról is meghívhatod azokat.

A Google widgeted percek alatt elkészítheted és beágyazhatod saját weblapodban – semmiféle fejlesztői tudást nem igényel a folyamat. Tetszés szerint összeállíthatod az ízlésednek megfelelő widgetet, szűrheted csak a 4-5 csillagos értékeléseket, és még az animációt is kedvedre változtathatod meg.

Ha akció közben szeretnéd látni widget konfigurátorunkat, kattints ide és iratkozz fel a Trustindex ingyenes kipróbálásához.

Google értékelések a WordPress oldaladhoz

A WordPress – ami még mindig az egyik legnépszerűbb választás weboldalkészítés terén – rendelkezik saját értékelés megjelenítő widget katalógusával. Legalább 24 oldalnyi keresési eredményt találhatsz a „Google reviews widget” kifejezésre.

Ezek között találhatod meg a Trustindex plugin-ját is, melynek segítségével közvetlenül a céged Google oldaláról gyűjtheted össze és kezelheted saját értékeléseidet. Ez azt jelenti, hogy amikor újabb értékeléseket kapsz, a widgeted is frissülni fog a legfrissebb tartalmakkal.

Azonban némely Google értékelés plugin bizonyos limitációkkal, korlátozásokkal érhetők el. Például csak előre meghatározott mennyiségű értékelést jeleníthetnek csak meg. Az ingyenes plugin-ok pedig nem mindig ajánlanak segítséget technikai problémák felmerülése esetén.

Ezért ajánlott kellő gondossággal megválasztani a Neked megfelelő Google értékelés widget vagy plugin megválasztásakor. Nézz utána, hogy kompatibilis –e a weboldalad kódjával, illetve rendelkezik –e mindennel, amire szükséged van.

Megvan a widget a Google értékeléseimnek. Hogyan tovább?

Miután kiválasztottad a Neked legmegfelelőbb widgeted, még mindig nem végeztél teljesen. Hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki az erőfeszítéseidből, itt van néhány tipp, amiket érdemes használnod:

Készíts és használd ki a Google értékelések linkjét

Most, hogy megvan a widget a Google értékeléseid számára, még könnyebbé teheted a véleményezés folyamatát vásárlóid számára. Egy Google értékelés link egyszerű módja annak, hogy vásárlóid megoszthassák véleményüket, tapasztalataikat cégeddel kapcsolatban.

Készíts Google értékelés matricákat

A Google My Business kínál egy ingyenes Marketing Kit funkciót, amellyel elkészítheted,  letöltheted és kinyomtathatod ingyenesen a személyre szabott marketing anyagaidat.  Ezáltal a céged információit és véleményeit használatra-kész közösségi posztokká, matricákká és poszterekké varázsolhatod.

Használd ki az ilyen lehetőségeket, hogy népszerűsíthesd vállalkozásod a vásárlóid tapasztalataival, illetve, hogy egyszerűbb módot biztosíts nekik arra, hogy véleményezhessék a céged!

Felügyeld és válaszolj is a Google értékelésekre

Nem számít hány csillagos az értékelés, az a legjobb, ha minden Google vásárlói visszajelzésre válaszolsz publikusan.

Gondolj bele:

  • A vásárlók 45%-a állítja, hogy sokkal hajlamosabb meglátogatni egy olyan céget, amely negatív értékeléseire is válaszol.
  • A válaszolással továbbá a vásárlók 80%-a meggyőződött arról, hogy az adott cég törődik a visszajelzéseivel, függetlenül attól, hogy az jó, rossz vagy semleges.

Ha részletesebb bemutatót és tippeket szeretnél olvasni arról, hogy hogyan is válaszolj a különböző értékelésekre, kattints ide!

Kerüld el a vélemények limitálását

A Google nem akarja, hogy a cégek elbizonytalanítsák, esetleg megtiltsák a negatív vélemények megosztását, vagy hogy kifejezetten pozitív visszajelzéseket kérjenek vásárlóiktól.

Némely vállalkozások kiküldenek vásárlóik részére egy visszajelzés / felmérés űrlapot e-mailen, sms-ben, közösségi médián keresztül, és ezen felmérések eredményei alapján a cég megkéri a vásárlót, hogy ha pozitív élményben volt része, akkor ossza meg azt publikusan, illetve ha negatív tapasztalatai voltak a vásárlás során akkor privát úton fejtse ki kétségeit. A Google nem értékeli túl nagyra az ilyesfajta viselkedést.

Ne feledd: ne kérj exkluzívan pozitív visszajelzést. Hogy betartsd a mai egyik legnagyobb véleményező platform irányelveit, emellett eleget tegyél a folyamatosan növekvő igények az őszinteség és hitelesség iránt a visszajelzések körében, tudatosítsd vásárlóidban, hogy ha úgy érzik szükséges, akkor osszák meg nyugodtan negatív élményeiket is.

A legtöbb márka vélemények tízezrein ül ezáltal, melyeket nem használtak fel marketing-stratégiájukhoz.

A legmegfelelőbb Google értékelés widget felhasználásával Te is optimalizálhatod konverziódat és sokkal elérhetőbbé teheted véleményeidet a potenciális vevőid számára. Kezdd el gyűjteni és kezelni értékeléseid még ma!>>

Szólj hozzá!

Category: Hírek, Trustindex Segítség