Probléma A Facebook csatlakoztatásakor a Trustindex listázza az az adott (meghatalmazó) Facebook felhasználó által kezelt összes Facebook oldalt. Megeshet, hogy innen hiányzik pont az, amivel szeretnénk folytatni a munkát. Megoldás Navigálj a https://www.facebook.com/settings?tab=business_tools oldalra Itt keresd ki a Trustindex-et és távolítsd el Most, ha a Trustindex admin felületén újra megpróbálod a Facebookot összekapcsolni (https://admin.trustindex.io/site/platforms), akkor […]
Kategória: Trustindex Segítség
Probléma megoldás: eltűntek a Facebook véleményeim képei
Probléma A widgetekben (“véleménydobozokban”) található Facebook-ról származó vélemények melletti fotók nem találhatóak, hiányoznak. Lásd példa: Erről a problémáról egyébként a rendszer automatikus értesítőt is küld. ( Itt felhívjuk a figyelmet, hogy célszerű a support@trustindex.io e-mail címet a megbízható levelező partnerek listájára tenni, hogy biztosan elkerüljék a levélszemét mappát az onnan érkező levelek! ) Megoldás Lépjünk […]
Hogyan készíts vélemény gyűjtő kampányokat a Trustindex segítségével
Ebben a bejegyzésemben lépésről lépésre bemutatom hogyan tudsz vásárlói véleményeket gyűjtő email kampányokat készíteni a Trustindex segítségével pillanatok alatt, pár egyszerű lépésben. 1. Lépés: Az irányítópulton a Beállítási segédlet utolsó „Gyűjts valós vásárlói értékeléseket” pontjában vagy a baloldali menüsor „Vélemények kezelése > Gyűjt” menüpontjában tudsz értékelésgyűjtő kampányokat indítani és a korábban indított kampányok teljesítményét kiértékelni. […]
Hogyan készíts email aláírást a Trustindexszel
A következő útmutatóban lépésről lépésre bemutatom hogyan tudsz lélegzetelállító email aláírást készíteni magadnak a Trustindex segítségével pillanatok alatt, egyszerűen, saját magad. 1. Lépés: Ezt a főoldalon található Email aláírás létrehozása pontra kattintva vagy a bal oldalon a Widgetek létrehozása alatt található E-mail aláírás létrehozása gombra kattintva tudod megtenni. 2. Lépés: Válaszd ki a számodra szimpatikus […]
Hogyan állíts be a Trustindexes céges oldaladat
Ebben az útmutatóban bemutatom lépésről lépésre hogyan tudsz a cégednek teljesen egyedi céges aloldalt készíteni a Trustindex PRO funkciók segítségével. 1. Lépés: Kattints a főoldalon a Beállítási segédletben található Céges értékelésösszesítő oldal felkonfigurálása lehetőségre, vagy a bal oldalon található Értékelésösszesítő oldal menüpontra. 2. Lépés: Ha még nem kötötted össze a Trustindex fiókodat a céges Facebook […]
Hogyan jelenítsd meg a kapott véleményeket a weboldaladon
A következő útmutatóban lépésről lépésre ismertetem, hogyan tudsz véleményeket megjelenítő widgeteket készíteni a weboldaladra a Trustindex sablonjai segítségével. 1. Lépés: A főoldalon található Beállítási segédlet vagy a bal oldali menüben található Widgetek Létrehozása menüpontra kattintva. 2. Lépés: Válaszd ki a számodra legszimpatikusabb, megfelelő elrendezésű weboldalba illeszthető Trustindex véleményt megjelenítő sablont. 3. Lépés: Állítsd be a […]
Hogyan készíts céges Facebook oldalt
1. Lépés: Kattints a következő linkre vagy a Facebook személyes profilodon válaszd ki a Létrehozás -> Oldal Létrehozása menüpontot. https://www.facebook.com/pages/creation/ 2. Lépés: Amennyiben a vállalkozásod számára kívánsz Facebook üzleti profilt létrehozni, akkor válaszd ki az első lehetőséget. Kattints a Kezdés gombra. 3. Lépés: Add meg a vállalkozásod nevét és válaszd ki a legördülő menüből a […]
Hogyan kapcsold össze a Facebook céges oldaladat a Trustindex oldaladdal
#1. Lépés: Sikeres regisztrációt követően kattints a Telepítési Útmutató első pontjára, és kapcsolad össze a meglévő Facebook üzleti oldaladat a Trustindex fiókoddal. #2. Lépés: Kattints a Facebook Platformmal egy sorban található „Hozzáadás” gombra. #3. Lépés: Válaszd ki az összekötni kívánt Facebook oldalt a legördülő listából. Mi kizárólag az Facebook oldaladon szereplő Facebook ajánlásokat jelenítjük […]
Üzleti Facebook oldal készítése lépésről lépésre
Még nincsen Facebook oldala a vállalkozásodnak? Magyarországon a Facebookon már 5 millió aktív felhasználót érhetsz el, ezért egy sikeres vállalkozás nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy ne legyen egy jól beállított céges oldala, minimum heti 1-2 bejegyzéssel. Az üzleti Facebook oldalakat ráadásul a Google kereső is indexeli, tehát azért is érdemes létrehozni egyet, […]
Ismerd meg alaposabban a Trustindex funkcióit
Miért fontosak a vásárlói visszajelzések? A felmérések eredményeiből egyértelműen kiderül, hogy az emberek internetes vásárlási döntéshozatala során az egyik legfontosabb döntési szempont a számukra hiteles vélemények megléte, avagy hiánya, valamint azok átlaga és minősége. Tehát a pozitív vagy éppen a negatív vásárlói értékelések, valamint az ügyfél vélemények óriási befolyásoló hatást gyakorolnak ránk emberekre a vásárlási […]